Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2007

Aλήθειες και Ψέματα


Στην αρχή δεν το πολυκαταλάβα.
Μετά από μια γύρα στο blogoχωριό, το πιάσα το υπονοούμενο.
Κι ενώ βρισκόμαστε στο κορύφωμα της αποκριάς εμείς τώρα πρέπει να βγάλουμε τις μάσκες που με τόση τέχνη οικοδομήσαμε και να αποκαλυφθούμε στο φιλοθεάμον κοινό.
Πολύ καλά λοιπόν αφού με προκαλείτε!
Πέντε πράγματα για μένα:

1ο : Βαριέμαι φριχτά. Τα πάντα. Τα πράγματα, τους ανθρώπους, τις δουλειές.
Τους έρωτες. Τα διαβάσματα. Τις γεύσεις. Στην αρχή ενθουσιάζομαι, παθιάζομαι, πέφτω με τα μούτρα. Κι ύστερα το μπαλόνι ξεφουσκώνει και δεν ξέρω πως να φύγω. Με τα χρόνια έμαθα να το ελέγχω. Αλλά ωρες και φορές μου ξεφεύγει.

2ο : Είμαι απείθαρχη. Στις δίαιτες, στις διαταγές, στις γυμναστικές, στα πρέπει.
Πεσμου πρέπει να κάνεις αυτό και με έχεις τσακίσει. Τώρα πως καταφέρνω κι επιβιώνω, ιδίως επαγγελματικά, ούτε κι εγώ το πολυκαταλαβαίνω. Βέβαια έχω αλλάξει κι ένα σωρό δουλειές.

3ο : Είμαι μονίμως αλλού. Μου μιλάς για κάτι κι εγώ ταξιδεύω. Οδηγώ και δεν επικοινωνώ και πολύ συχνά με το περιβάλλον. Κάνω έρωτα και δεν είμαι εκεί.

4ο : Λέω ψέμματα. Μικρά και μεγάλα. Ανώδυνα και οδυνηρά. Φτιάχνω ιστορίες, μπαίνω μέσα τους, τις ζω, τις προβάλλω γύρω μου, παρασύρω τον κόσμο σ’ αυτές. Κι ύστερα, τα γνωστά αποκαλυπτήρια της αλήθειας. Που παρεμπιπτόντως, μερικές φορές είναι και άκρως διασκεδαστικά.

5ο και τελευταίο: Είμαι περίεργη. Για όλα αυτά που συμβαίνουν στους ανθρώπους γύρω μου. Κρυφακούω συζητήσεις στα εστιατόρια και τα καφέ. Παρατηρώ μέχρι παρεξηγήσεως τους διπλανούς μου. Κατασκοπεύω τους πάντες. Θέλω να μαθαίνω ότι τους συμβαίνει. Χώνω την μύτη μου σε οικογενειακά μυστικά.

Το όνειρο μου : Να μπορώ να ζώ χωρίς να δουλεύω για να μπορέσω να προλάβω να κάνω τα πράγματα που θέλω.

Προτείνω :
Identity Café

Hracker

YΣ : Να σας πω τώρα που τα ξαναδιαβάζω δεν μου μοιάζω και πολύ καλός άνθρωπος.

14 σχόλια:

Adomiel είπε...

Δεν είσαι και πολύ καλός άνθρωπος; Σιγά... Επιτέλοςυ μπορώ ελεύθερα να ομολογήσω ότι είσαι ένας από τους χειρότερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει στη ζωή μου...! Bad, bad, bad...! :-p

Μαρω_Κ είπε...

Kαλημέρα.
Επιτέλους έπεσαν οι μάσκες.
Αντε να στήσουμε και κάνενα καβγά.
Διαδικτυακό ν' ανεβούν τα σχόλια, να φτάσουμε τον ΝΔ.
Εξάλλου οι καλοί άφρωποι είναι και πολύ βαρετοί!

stefanos είπε...

Εμ πές μας καικάτι που δεν ξέρουμε για σένα!
όλες οι γυναίκες έισαστε το ίδιο

Βαριέσται (το μπαλόνι φταίει)
απείθαρχες (αχ αυτές οι δίαιτες)
μονίμως αλλού (αυτό με τον έρωτα που το βάζεις)
περιτό να πω για τα ψέμματα
Πείεργες (μπα ιδέα σου)

Άκυρη η συμετοχή σου
Ξαναπροσπάθησε
Το παιχνίδι λέει για πράγματα που δεν ξέρουμε για σένα :-)
Άντε να σε δούμε!

Μαρω_Κ είπε...

Καλό!
Κι εγώ που νόμιζα ότι είχα πει πρωτότυπα πράγματα.
Φίλε Στέφανε με ρούμπωσες όπως θα έλεγα και μικρή.
Οσο για καινούργιο post.
Ιδωμεν!
Φιλάκια!

3 parties a day είπε...

Εμένα μια χαρά μου φαίνεσαι!
Στο πρώτο δε, ταιριάζουμε πολύ! Έχω ακόμη κάτι τετράδια από το
Λύκειο όπου σε όποια σελίδα κι αν ανοίξεις "Βαριέμαι φριχτά" θα δεις γραμμένο μέσα.
Τα τελευταία χρόνια δεν το γράφω, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν το νιώθω. Ευτυχώς βαριέμαι λιγότερο απ' ό,τι παλιά...

Pastaflora είπε...

έχουμε ακριβώς το ίδιο όνειρο. και απορώ πώς δεν έχουμε σκάσει κι οι δυο από το κακό μας που δεν μπορούμε ακόμα να το πραγματοποιήσουμε
όσο για τα υπόλοιπα, καλό μου ψαράκι, σου παρουσιάζω την πρώτη διδυμο με σιδερένια (σχεδόν) πειθαρχία. που βαριέται επίσης πάρα πολύ εύκολα και είναι επίσης μια ζωή αλλού, αλλά φροντίζει να το κρύβει πάρα πολύ επιμελώς. Welcome to the club!

gitsaki είπε...

Ε,λοιπόν,εμένα μάλλον μου φαίνεσαι καλός άνθρωπος!
Καλό απόγευμα!

Μαρω_Κ είπε...

@3parties
Είδες τώρα τι μας έκανες με τις εμπνεύσεις σου.
Ανοιγόμαστε.
Εμείς που ζούμε μέσα στο internet και διατηρούμε με τα δόντια την ανωνυμία μας, πρέπει να πούμε αλήθειες.
Αντε να ξεχωρίσεις τους καλούς από τους κακούς!

@pastaflora.
Πάντα ήθελα να είμαι μια πάσταφλώρα.
Σε ζηλεύω.
Μακράν το καλύτερο ψευδώνυμο στο blogoχωριό.

@gitsaki
Ελα όμως που οι κακοί είναι πιο ενδιαφέροντες χαρακτήρες

Dawkinson είπε...

Τι ωραία! Όπου κι αν μπω, γδύνονται! Συνέχισε να βαριέσαι γιατί θα ανάκαλύπτεις συνέχεια νέα πράγματα και δε θα λιμνάσεις ποτέ. Συνέχισε επίσης να είσαι περίεργη για τους ίδιους λόγους και που' σαι, η περιέργεια ποτέ δε σκότωσε καμία γάτα! ;)

Ανώνυμος είπε...

Καλή δεν ξέρω αν είσαι αλλά σίγουρα το ότι λες ψέματα, θες να μαθαίνεις ιστορίες κ να χώνεις τη μύτη σου παντου μας δείχνει μόνο ένα πράγμα...είσαι γεννημένη συγγραφέας. Πράγμα που είχαμε καταλάβει εξάλλου

kyriayf είπε...

γιατί τώρα εγώ πιστεύω ότι συνθέτεις ένα πολύ "καλό" σύνολο, με τεράστιο ταλέντο;
φιλιά :)

3 parties a day είπε...

@Dawkinson, μπορεί η περιέργεια να μη σκότωσε ποτέ καμία γάτα, αλλά σκότωσε μερικούς σκύλους...:)

Μαρω_Κ είπε...

@dawkinson
Με την περιέργεια που με διακρίνει μπορεί κάποιες φορές να παρεξηγηθώ, αλλά κανείς δεν έφτασε μέχρι με τον φόνο.

@zoi20
Ευχαριστώ για την ηθική συμπαράσταση.
Ναι το παραδέχομαι είμαι και λίγο ψώνιο (πολύ). Αλλά δεν μπορώ να κάνω και διαφορετικά

@kyriayf
Καλησπέρα υφάντρα μου.
Μην υπερβάλλουμε.
Είπαμε ψώνιο, αλλά όχι και τεράστιο.

@3parties.
Για τους σκύλους δεν πολυστεναχωριέμαι.
Ως γνωστό λατρεύω τις γάτες!

play/pause είπε...

Καλός ή κακός άνθρωπος, έχεις τουλάχιστον υπέροχα όνειρα...